Skolstart & Kick


Jajemen, skolstart idag. Nu är det dags igen, för sista gången. Vi har redan hunnit gå runt och presentera oss för de nya dansettorna som såg vettskrämda ut och sjunga "vem vill gå i tvåan nu, ingen ingen". Haha :) Skönt på ett sätt att vara tillbaka, komma in i lite rutiner och framförallt komma igång med dansen igen. Vi har massvis med projekt kommande nu, ska bli riktigt roligt. Uppträde på Söndag i HIF-hallen, och även längre fram i September på ett mindre officiellt evenemang :) Sen skulle vi (hela klassen) ha uppträde för de nya dansettorna och visa vår avslutning :)

Jag måste bara säga att gud vad små ettorna är! Kan inte förstå att det egentligen bara skiljer 2 år. Jösses. Småttingar :)

F.ö har jag fått Kick's nya låt "Ge mig lite mer" totalt på skallen, kan inte få ur den och har haft den på repeat nu i hopp om att få den ur skallen. Med mindre lyckat resultat dock. Den börjar nästan tas sig nu.
Sorgligt men sant.

Ikväll blir det till att ta det lugnt med några goda vänner :) Ingen alkohol för min del den här helgen verkar det som!
Perfa.

Ni får ha det fint sålänge.
/ O.










Kommentarer
Postat av: Josefin | Shadyblonde

den där låten har jag fått på huvudet sen jag hörde den i 3:s reklam :P

2009-08-22 @ 01:02:10
URL: http://shadyblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0