-.-

Jag har aldrig i mitt snart 19 år långa liv, trots allt skit jag gått igenom känt mig så jävla kränkt utav en människa som utav dig. Du har fått mig att känna mig totalt värdelös, som jag inte ens är värd att få lov att finnas i den här världen, som att allt jag rör blir till skit. Du har fått mig att känna som att ingenting jag gör är bra nog, oavsett hur mycket jag än försöker, hur mycket jag än ger och ger har jag inte fått ett piss tillbaka.

En stor del av mig är försvunnen, nedtryckt, förstörd. Och det är Ditt fel.
Jag vet knappt vem jag är längre och jag vill bara känna mig som mig själv igen. Jag behöver inte dig på nått jävla sätt, jag har vänner som är så mycket bättre än du någonsin var mot mig, men jag kan fan inte komma över faktumet att du inte ens kunde öppna dörren när jag plingade på. Att du skiter fullständigt i hur jävla mycket du har förstört mig, hur ledsen jag har varit och är, och hur du behandat mig.
Att jag uppenbarligen betytt så lite för dig att jag inte ens är värd att svara på ett sms.
Och du påstår att du älskade mig?

Jag har bara en sak att säga.
Jag tycker så jävla synd om nästa tjej du kommer träffa för du vet fan inte vad kärlek är,
och du kan fan inte behandla en annan människa rättvist.

Du är patetisk.
Över ett års vänskap & kärlek med en tjej som aldrig behandlat dig dåligt på något sätt utan bara stöttat dig och försökt hjälpa dig på alla sätt som finns, kan du slänga bort utan att blinka.
Men slänga bort en vänskap med äckliga pundare som förstör ditt liv och din kropp och drar ner dig i mer skit är värt att behållas.

Logik ftw.

Kommentarer
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

sv: Tack för din röst :)

2010-06-16 @ 09:10:10
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0