ache

Hur kan ett tomrum plötsligt göra så fruktansvärt ont,
när det varit tomt under väldigt lång tid.
Hur kan gamla ord och handlingar,
plötsligt få så ny innebörd,
Hur kan livet som du vet det,
ändras på bara några dagar,

När blod inte är tjockare än vatten,
när man kämpat i tystnad under så många år,
och äntligen talar ut.

Jag vill inte glömma,
jag vill inte minnas,
jag vill inte åka iväg,
och jag vill deffinitivt inte vara kvar


One bright day in the middle of the night,
two dead boys got up to fight,
back to back they faced eachother,
drew their swords and shot eachother,
a deaf policeman heard the noice,
and came to kill them two dead boys...




Upon a time, upon a stair,
I saw a man who wasn't there,
today he wasn't there again,
I wish, I wish he would go away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0