Everything's made to be broken




Jag räknade inte med det här. Jag räknade inte med att killen jag träffade av helt fel skäl skulle komma att betyda så mycket för mig. Jag räknade inte med att tycka om dig såhär mycket.

Jag är inte beredd på detta, jag är inte redo för dig att försvinna och jag är inte redo för detta att ta slut när det inte ens fått sin början än.

Men det spelar ingen större roll länge,
för det är helt fel tidpunkt,
för dig,
för oss,
för vad vi än är ..

Du behöver läka,
få ordning på allt,
för du förtjänar det verkligen...

Jag behöver något att fördriva tiden med,
ännu ett år,
innan jag lämnar det här bakom mig,

jag vill aldrig se tillbaka.

Nu bryr jag mig inte länge,
om du läser det här eller inte
för du vet,
Sebastian Johansson ..
Jag tycker om dig som in i helvete...
även om det inte spelar någon roll just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0