Herregud

Jag pallar inte fler brudar som henne. Jävla invasion av blonderade fjortisar som idiotförklarar sig själva. Då var ju fan "emovågen" bättre, de fattade ju fan i alla fall att de var dumma i huvudet och patetiska, för de skar ju sig. Kan inte ni också börja skära er? Eller ännu bättre, bara skjut er själva.

Jag hoppas verkligen att detta kommer tillbaka och biter er i röven en vacker dag, typ när ni ska söka jobb :)
Can't wait. Fyfan vad jag kommer skratta gott.

Varför vill man vara 'känd' för att vara totalt jävla blåst?





Kommentarer
Postat av: Amanda

jag tror jag tar livet av mig. helt ärligt, skott i pannan på henne! euuuuhh tappade matlusten nu.

2009-08-17 @ 14:13:21
URL: http://mandi.bloggdagboken.se /

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0