Irritationsmoment

Okej, det känns väl nästan som att det är dags att bli seriös här igen? Jag lär skriva när jag blir inspirerad (läs: hittar någonting nytt att irritera mig på) och sådär.

Dagens (livets?) irritationsmoment:
KISSIE

Lilla Kissie har precis förstorat sina läppar. Fantastiskt! Och det har hon gjort med pengar från blogglönen hon tjänar på att vara totalt dum i huvudet. Ingen dum affärsidé egentligen. Nog för att man kan spela dum på internet, men när man faktiskt går och betalar 3000 spänn för att se ut som man blivit misshandlad undrar jag nog what the hell went wrong.
Hon skriver själv "I <3 my new lips!" vilket jag inte kan tro en sekund på. Lilla vännen hur kan du tycka att det ser bra ut? Pinsamt.
Kissie är rätt och slätt förebilden för nästa generations fjortisar. Hallelujah, och tack Kissie. Tack som fan för att det nu finns massa Kissiekopior som springer runt och förpestar våra gator. Nej verkligen, tack.
Kan du inte bara knulla på tv istället? Det måste ju vara trevligare att vara känd för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0