Körskola

Okej, nu är jag äntligen hemma igen. Gav mig iväg vid 4 för jag tänkte åka ner till stan och skriva in mig på körskolan, vilket jag skullat göra nu ett tag. Jovisst, jag kommer dit och då får man inte lov att skriva in sig förrän man har gått på ett informationsmöte. Kul. Okej tänker jag, infomötet var 18.20, så då gav jag mig ner till salongen, jobbade någon timme och åkte upp på infomötet.
Fruktanvärt, jättetråkigt.
Och jag har fortfarande inte skrivit in mig utan jag måste göra det imorgon.

Och dessutom har jag blivit av med mitt körkortstillstånd så jag måste ringa Länsstyrelsen imorgon och be dem skicka ett nytt. Tjohej.

Jag fick min lön idag, så jag sprang inom Gina och köpte ett par nya leggings. Gråa, välbehövligt och nu har jag äntligen fyllt på min mobil igen. Feels good.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0