Skånetrafiken

Hej skånetrafiken (läs inkompetenta jävla idioter).
Jag skulle ta linje 21 från Dalhem runt 6 tiden idag och ringer Buss Jennie som är skånetrafikens svar på sjs röststyrda tågtidsupplysning. Hon informerar mig om att sista 21an går 18.23, okej, perfekt! Jag och Sebbe kommer ut till busshållplatsen, jag slänger en blick på tidstabellen ... sista 21an 18.00 ..
Ringer upp skånetrafiken igen .. hon vill att vi ska ta 21an åt ANDRA HÅLLET, mot berga industriområde, byta till tåg på maria station åka in till knutpunkten och sen ta 3an.
Vafan är det för fel på bitchen?

Horjennie.

Och ja, när jag ändå är igång, har Skånetrafikens bussar någonsin varit i tid?
Inte under min livstid, shape the hell up förfaan!

Missbildade idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0