Sveriges regering

Var i helvete är världen på väg?


Jag: vad är det för fel på migrationsverket? :D
Kille: det handlar om en kille som varit här i många många år, som har varit utvisningshotad i 6-7 år, trots att han behöver vara här osv, han är fotbollsproffs så han har det som jobb. Och pga detta har han fått en stroke och hans tillstånd är mycket, mycket kritiskt. hans kropp sa ifrån ...
Jag: mjo men sen kan man inte förvänta sig så mycket av sveriges regering och rättsystem heller. det är en prestation faktiskt att de lyckats leta upp de mest inkompetenta idioterna och sen tryckt ihop dem på samma ställe.. det måste krävts lite tid och ansträngning.
Kille: ahahaha ja seriöst man blir lite irriterad
Jag: Lite? jag blev irriterad nog på att jag var tvungen att sitta i telefonkö i en halvtimme bara för att komma fram till länsstyrelsen.
Kille: men det kan man ju acceptera =)
Jag: det är tveksamt. jag känner att jag borde få ha rätten att ta död på sånna här människor. lite i alla fall.
dem och folk som tar en kvart på sig för att beställa en kopp kaffe.

Jösses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0