ångest

snälla, snälla, snälla jag vill inte ha ångest av att vara i mitt eget hem,
snälla ta mig ur detta,
jag vill inte hamna i likgiltighet,
jag gör allt i min makt för att låta bli,
men jag vet inte hur jag ska hantera mina känslor när jag är så van vid att bara stänga av dem,
detta är nytt för mig,
varför var du tvungen att göra såhär?
kunde du inte bara varit ärlig mot mig så jag hade sluppit må dåligt?
jag vet att jag inte är speciell för dig,
och kommer aldrig vara,
men jag har kämpat så jävla länge med att må så bra som jag gjorde för några dagar sedan..
jag vill bara tillbaka dit igen.

Varför försökte du få mig att öppna mig?

Jag mår inte bra.
Jag vill inte fly.

Fan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0