crossroads

Jag har kommit till ett vägskäl. Jag är för ung för att vara vuxen till 100% men har varit vuxen förlänge för att vara barn.
Jag har min egen lägenhet, jag betalar räkningar, jag jobbar, jag sparar pengar, jag tänker på framtiden...
men största problemet jag har i detta är att jag verkligen inte vill ha fler onödiga och oseriösa förhållanden.

Jag har två jobb, båda två på botten av kedjan, jag är 19 år, jag kom inte in på min skola, allt jag vill göra är att plugga, allt jag vill göra är att tjäna pengar.
Två önskningar som inte går att synkronisera.

Jobbet...
Jag behöver en förändring, jag behöver byta, för mitt psykiska välmåendes skull.

Jag tror att om jag har tur nog att träffa någon som verkligen står vid min sida, som ger mig en anledning till att inte jobba ihjäl mig.. så kommer jag att gå härifrån och aldrig se tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0