falling

 

Jag blir så trött,
på människor,
Jag blir så trött,
på mig själv,

på att allt ständigt är grått, ingenting nytt händer,
på att det ständigt är svinkallt,
på att inte ha några pengar,

på att det jag har att göra som är roligt är dansen,
tycker knappt det är kul att spela längre,
ge mig lite spänning,
ge mig lite känslor,
jag vill känna något,

ge mig någon som kan få mig att lysa,
att stå ut från mängden,
ge mig någon som sätter färg på min värld,
som får mig att känna att jag lever,
men som inte fångar mig,
jag vill vara fri.

Ge mig någon som får mig att känna så oerhört starkt,
jag vill falla,
hejdlöst,
för jag är inte rädd för landningen längre,
jag vill falla,
hejdlöst,
för jag vet att jag kan resa mig upp igen,

Få mig att falla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0